6 AUGUSTI.;

Var ju ett tag sedan vi hördes här. Antar dock att alla som går in och kikar här känner mig & vet ungefär vad jag gör om dagarna!?
Dom senaste dagarna har jag iallafall jobbat, varit i Stockholm med Gustav (paddlade kajak!fick träningsverk,ja..)hängt på Liseberg med Johanna, Ellen, Joanna & Lisa (var en fegis & vågade typ inte åka något..), badat och solat lite (!), haft surprise party för Catta och faktiskt PLUGGAT lite.
Jobbar mitt näst sista jobbpass på måndag, sedan åker jag till Sthlm (pendlar tydligen?!) tills torsdag - då åker jag till Linköping & stänger in mig och gör ett sista försök att plugga lite litteraturhistoria. Evenuellt ska det drickas öl på fatöppningen på HG? Men vi vet ju hur det gick på fatTÖMNINGEN i våras....Hehe. Men HG är ju alltid HG. Saknar Linköping!!Är sugen på höst. Idag hade jag på mig tights för att få lite höst-feeling. Och i höst kommer jag ha pengar. Längtar verkligen tills dagen jag köper en ny och fin DATOR!

På tal om något HELT annat, kollar på en film på 2an, Där regnbågen slutar heter den visst. Gjord på 90-talet någon gång, antar jag. Gjordes det inte lite sjuka filmer/serier på 90-talet!? Den här filmen verkar ha något att göra med filmen Glädjekällan, en film som jag av någon anledning kollade på, på VHS, som liten. Är lite i samma stuk som Rapport till himlen,  typ min favvoserie från när jag var barn?! Den var sick. Men bra? Kollade också på mycket Rena ramla Rolf som barn, när jag var hemma & var sjuk... OCH tv-programmet Det kommer mera, vad handlade det om egentligen?! Martin Timell var programledare har jag för mig.. Sweet memories*



HÄR är huvudpersonerna i Rapport från himlen. Var lite kär i killen. Är ju även han som är med i filmen Under solen. Eller Under kjolen, som jag trodde den hette back in the days (det hade den ju kunnat heta ju!snuskfilm).

JAJA, har tjatat tillräckligt länge om allt möjligt nu. NATTI!


Skriv!
Postat av: laddergoat

HAHA! Amanda...

HAHA!

Du är la för härlig!

Btw, kommer ju hem snart! Dejt?

2011-08-07 @ 14:05:29
URL: http://toodumbtorun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0