30 AUGUSTI.;



bilden snodde jag lite fult från någons flickr.

Jag borde verkligen inte sitta här egentligen. Borde läsa ut mitt halva kapitel jag har kvar att läsa. Seminarium klockan 13,det spöregnar och jag måste GÅ. Känner att det är poncho dags idag! Har fått någon slags lust till att plugga igen, vara flitig och noggran och skriva läslogg. BRA AMANDA!

Kul utgång i lördags. Roligaste på ett bra tag, Flamman är nog nya grejen. Kan ju passa bra såhär 3e året som student här i Linköping. Att jag inte varit där innan är ju nästan en skam

Annars har jag nog inte så mycket mer att tillägga. Ska äta en supergod pastasallad till lunch. That's it.

Skriv!
Postat av: Jottis

Ja jag har med lust med plugg ¨å vara flitig, ha framförhållning helt enkelt :)!

2011-08-30 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0