27 AUGUSTI.;



NU MINA VÄNNER! har jag finally en nu dator. En riktigt fin en.
Igår gjorde jag av med så mycket pengar att jag inte ens vågar tänka på det. Smakar det så kostar det, antar jag. Frukostshoping på H&M på morgonen, hittade väl inte aaaas mycket, men en del. Såklart hittade jag ett par skor också, insåg att jag faktiskt BEHÖVER ett par riktiga vinerskor.  Och så datorn då. Och ett resturang besök på kvällen. Men efterom jag fick umgås med bra människor hela dagen, så var det värt det! Nu ska jag bara hålla mig från att åka ner till stan i typ en månad, tror det är en bra strategi för att spara pengar :)

Imorse loggade jag in på min liu-mail, för att upptäcka att jag fått VG (!) på min tenta jag gjorde för en vecka sedan. Att jag fick VG på den är faktiskt lite sjukt. Jag sov typ 2 timmar natten innan & jag hade bara möjlighet att plugga in kursen på två dagar. Så då blev jag super-duper-glad.
DOCK så förändrades det ganska snabbt. Jag blev istället på mitt grinigaste humör. HATAR att inte ha någon cykel. MEN, har hittat det goda humöret igen - ikväll är det dans,dans,dans! Det verkar även som att vädergudarna planerar att visa sina bästa sidor idag med!

PUSS

Skriv!
Postat av: johanna

de där vinerskorna skulle hjag vilja testa ;) göllleee

2011-08-29 @ 18:37:58
Postat av: amanda

HAHA! Asbra skor, VINskor.

2011-08-30 @ 11:37:47
Postat av: lovisa

Grattis till VGt!!!

2011-08-31 @ 18:11:27
URL: http://lovislane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0