25 AUGUSTI.;

Idag var jag på stan med the best,shopping coachen, Erika (kärt barn har många namn). Hittade ett par jeans (väldig behövligt) & fick med mig en goodie bag. Som inte var så jävla mycket goodie. Sedan åkte jag & pussade på min fina pojkvän (töntigt det låter, men kan inte låta bli att skriva det!).
Imorgon är en very busy day: klockan 07.30 ska jag & Johni STORMA in på H&M, sen ska jag till school klockan 13, köpa böcker av en tjej - ha seminarium, gå hem, åka & köpa dator med pappa för att sedan avsluta kvällen med att laga någon slags middag till Gustav. PHJU, blir lite trött av att tänka på det.
NU ska jag kika lite på F&F, sedan sova!

PUSS & GODNATT

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0