18 AUGUSTI.;

FÖRLÅT! Hoppas ni inte dött av depression när ni kollat in här. Har kanske varit lite VÄL neggo i mina två senaste inlägg. Nu har jag mest kommit till det stadiet där jag inte orkar bry mig om morgondagens tenta, ska läsas det jag har kvar sen får det faktiskt VARA NOG! Att läsa in en hel kurs på två ynka dagar är ju faktiskt omöjligt.

Anyways,
Ikväll runt 21 kommer Gustav. Ska göra korvstroganoff tills dess. OCH det ska vara städat och fint, igår sa Gustav  i telen att han minns min lägenhet som så mysig - detta måste alltså uppnås!!

Drömde så sjukt inatt.


Tänkte skriva ut drömmen här, men det blev inget bra. Den var iallafall SJUK: och läskig.

HEJHEJ

Skriv!
Postat av: lovisa

hej neonbibeln ville bara säga att dä löser säJ!!

2011-08-22 @ 13:37:05
URL: http://lovislane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0