17 AUGUSTI.;

Igår skrev jag tenta. Vågar dock inte uttala mig om resultatet.
Sedan träffade jag Erika & Gabriella. Handlade mat. Blekte hår, lagade mat, åt. Johanna joinade. Kollade SATC, dippade & målade naglarna. SKÖNT att få skratta & reloada lite med bästa vännerna.
Behöves ju, idag mötte jag upp en klassis kl 11 för lite plugg. Och nu är jag hemma, har ätit lunch och ska fortsätta med pluggandet.

Åkte förbi en skylt idag som det stod "STUDENTLIVET ÄR HÄRLIGT" på... NOT!!! tänkte jag. Borde skämmas så klagig jag är. Men seriöst, jag ORKAR INTE. Man är alltid fattig, bor skit-litet för skämmigt mycket pengar, har alltid krav på sig att lära sig något nytt, att prestera och att ha viljan att diskutera/läsa texter kritiskt/vara aktiv. Jag har så tröttnat. Vill bara jobba. MEN, har bara 1 ½ har år kvar. Bara att bita i det sura äpplet. Kommer säkert sakna studentlivet sedan.

I helgen ska jag också reloada. Med min bästa Gustav, på landet.
Min dator har kraschat 2 gånger idag. Känner att det verkligen är dags för en ny nu. Om en vecka!!

PUSS DÅ

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0