15 AUGUSTI.; OPEPPEN



NU är jag tillbaka i Linköping, med alla mina saker jag haft hos mamma över sommaren.Känns så himla skönt att vara HEMMA HOS MIG SJÄLV. Och i bästa Linkan.
MEN, jag är så less på skolan. Redan. Skriver tenta imorgon samt på fredag. Känner bara: JAG ORKAR INTE. Men jag får väl skylla mig själv. BLÄ.
Skriver mellan klockan 8-12 imorgon. HOPPAS det går bra. Annars dör jag ju. Ska i och för sig träffa Erika & Gabsan på  kvällen så dör väl efter det då. Om det går dåligt alltså.
Känns bra att var såhär osugen på skolan innan det ens dragit igång. Hehe. Kanske hinner ändra mig..

Har mensvärken från helvetet med. OCH min cykel är stulen. OCH jag är jävligt pank. Känns bra. Mest av allt vill jag ha Gustav här nu. Synd bara att vi inte ses förrens på fredag då.
Och ja, jag är jävligt klagig, kanske ganska ofta i den här bloggen. Men det är fan inte mycket medvind alltså.


Ska äta något nu sedan läsa igenom alla mina anteckningar en sista gång.

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0