8 APRIL.;

Oj, här var det aktivt!
Idag är jag skooool-leeeedig. Borde ju dock läsa en bok som skulle varit utläst till i måndags. Problemet är bara att jag inte fått den än....
I tisdags hade vi en så bra föreläsare, hon jobbade som lärare & verkade verkligen älska sitt jobb. Gud så sugen jag blev på att bli färdig lärare då & börja jobba. Eller snarare, få min lärarexamen & börja utvecklas till lärare - för jag tror ju inte direkt att jag kommer vara någon "superfröken" när jag är klar. Kommer säkert göra en massa fel innan man kommer på vilka sätt som är dom bästa..men ändå, inspirerad blev jag minsann!

Hos Malou pratar dom om strokes. En ung tjej som fick stroke av STRESS. Jag som varit över-stressad ett tag nu, ska jag få stroke nu? Okej, hon var visst småbarnsförälder med & säkert dubbelt så stressad som jag är.

Idag skulle jag & Gustav äta någon slags mysfrukost bestämde jag imorse. Någon av oss skulle ta sig till affären & köpa frallor. Först låg vi i en kvart och bestämde blev som skulle få turen att åka. Jag vann, Gustav fick alltså åka. Då skulle han bara ta sig upp ur sängen. Tog typ 10 min. Kvart i 9 susade han iallafall iväg på cykel, kom hem ungefär 10 minuter senare. 10 över var han tvungen att åka till skolan. Men vi hann iallafall slänga i oss frallorna på 15 min......


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0