5 APRIL.;

Kursintrot idag. Kan säga att jag är helt snurrig i huvudet & min kalander är helt fullklottrad på varje dag. Men det kan nog bli kul!
Hade ett litet breakdown förut, pga av min otroligt dåliga ekonomi denna månad. Trodde jag låg skapligt till men icke. Har sisådär 100 kr tillgodo efter att ha inhandlat lite mer kurslitteratur idag. DET GÅR BRA NU, känner jag.

Misslyckades totalt med maten jag nyss åt med, eller, iallafall utseendet på den. Skulle göra kikärtsbiffar. Blev typ barnmats-puré. Var iallafall gott med barnmats-puré mat. Stekt barnmats puré?

Är en väldigt neggo människa these days känner jag. Men det är fan inte mycket som går i medvind nu. Men jag är TRÖTT på att tycka allt är jobbigt och tråkigt. Får försöka vända det till något posivit.
Sa upp min tele2 abonemang igår med, 3 månaders uppsägsnings tid?!

Ska ut på en PW och lyssna på Filip & Fredriks podcast alternativt en dokumentär från p3. Sen plugga.



Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0