2 APRIL.;

Idag är ännu en dag med glatt humör! Beror delvis på att det faktiskt är VARMT ute.Iphonen säger 12 grader, och det kan jag nog tro på. När jag & Gustav var ute på en lite prommis förut så var det så skönt att det inte blåste svinkall luft, utan behaglig. Krokusar såg vi med!Det är ju faktiskt vårtecken, på riktigt. Synd bara att allt är i gråskala typ.

Nu har jag suttit och gått igenom en gammal  grammatiktenta, tror faktiskt jag börjar förstå grammatiken. Det  mesta makes sense nu iallafall. Får sitta sent in på kvällen imorgon och hårdplgugga.

Nu ska jag ge mig ut på promenad nr. 2 idag. Sedan ska jag börja göra mig iordning för ikväll, klockan halv 7 går cyklarna mot Ellen. (Hör ni, ikväll CYKLAR vi tilloch med in till stan!)


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0