19 APRIL.;

Dåligt med updatesen här, jag vet. Jag gör dock inte så mycket annat om dagarna än vara på campus, pluggar hemma, jobbar lite och hänger lite. I helgen var jag & Gustav i Sthlm, senare idag ska jag & Johanna & Ellen köra en glass på Bosses & senare blir det eventuellt grillning. Inte helt fel!
Idag har jag även hunnit att skriva klart min saga, som är en av två obligatoriska textuppgifer. Är hundvakt nu mellan 12 - 16 så har hunnit vara ute lite med.
Ska nog börja med den andra textuppgiften nu med, som är en debattartikel.
Och förresten, IMORGON får jag tillbaka mitt gamla nummer igen. FINALLY!

Här kommer ett gäng bilder från alla möjliga dagar:



Skriv!
Postat av: Sarah

Gillar verkligen "Boksamtal - Lilla farbrorn". icke-lärarstudenter undrar nog vad det är för myspysgrejjer vi håller på med på vår utbildning! De tror nog att det inte är ansträngande alls. :P

2011-04-19 @ 18:05:46
URL: http://inbilsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0