TISDAGEN

dag två på praktiken avklarad. Är superkul!
Idag fick jag höra att jag var den snyggaste läraren på hela skolan + snällaste.............. AV EN KILLE I ETTAN! (lill-ettan alltså)
vet inte om jag ska tycka att det är riktigt ok? Samma kille frågade även om jag hade fb eller msn.. they're growing up so fast in this world!!

fick tydligen en göttig lön på 6000 så idag ska jag nog shoppa vinterjacka
vinterjacka är ju verkligen det tråååkigaste som finns att kolla på, allt annat utom jacka är roligt att köpa men
1. det är varmt och jobbigt och kolla efter jacka
2. man ser huur stor som helst ut i ALLA jackor
3. dom är ofta svindyra
4. man vet att man kommer få släpa på den där jäkla jackan hela långa vintern och den kommer bli ful efter ca 1 månad
5. det finns aldrig några snygga

helst skulle jag vilja ha en duffel, en mörkblå, dock har jag gett upp hoppet eftersom den jag prövade förra året såg ut som ett tält

nu är det nappie-time!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0