the youth

känner mig exremt dålig som missar föreläsningen + seminariumet idag pågrund av bakishet, men jag oooorkade bara inte imorse, börjar ju faktiskt jobba klockan 17 idag med!!
OCH har tenta klockan 08.00 imorgon. Måste inte det vara det sämsta sättet att starta en fredag på förresten? Med en tenta som dessutom är en omtenta.....

anyways, igår agerade alltså jag och johanna onyktra faddrar på rock sensation, vilket var kuuuuuul
mindre kul var dock att när jag fick cravings efter mjukglass på mcdonken, och johanna ville ha cheeeeese så var kön 198 m lång och EN kassa var öppen! så vi struntade i det, och jag åkte hem till gustav och åt havregrynsgröt (bästa fyllematen?!)


eftersom johanna även fyllde år igår hyllas hon med en bild:




nu ska jag göra what I was supposed to do: PLUGGTIME!!

Skriv!
Postat av: johanna

vem ttror hon att hon är!?;)

2010-09-03 @ 01:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0