tentatamen!!

hur göttigt är det inte att csn kom idag? ungefär lila härligt som att lönen kommer på måndag! CATSHIING!
imorgon blir det jag + ellen + johanna på stan. ska shoppa tofflor till min vfu!ha!

angående hemtentan, skrev klart en fråga igår och hade alltså 7 to go down with idag
vaknade klockan 4 inatt. KLOCKAN 4!!! låg och vände och vred på mig, suckade och stirrade på gustav tills klockan blev ungefär 5
då säger gustav att om jag inte somnar snart kan jag ju lika gärna gå upp och börja skriva, vilket jag gjorde, klockan 6
svarade på en fråga, sedan blev jag belåten,gick och la mig och somnade om till klockan 9

nu är klockan 12 och jag har endast 3 frågor kvar. vilket känns så B R A!
hoppas bara att mitt flow fortsätter nu
:) :) :)



unnande mig tillochmed en smutthie till frukost idag!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0