TREDJE OKTOBER





lite halvsjuk kväll igår, men sjukt rolig dock
började hemma hos erika med god mat och drinkar
sedan kände jag känslan av utgång så jag tog bussen till kära ryd & hg, där jag stod utanför och velade ett tag om jag skulle ställa mig i kön själv eller ej
men med lite övertalning från johanna så blev det visst så
drack ännu mer drinkar, lekte SATC och drack cosmopolitan, vad trodde jag liksom?haha
efter stängnig drog vi oss mot donken, mitt enda mål var att få en mjukglass, stod i säkert 15 minuters kö och så var glassmaskinen trasig
tjejen i kassan trodde nog jag var retarderad för hon nöjde sig inte med att säga att maskinen var trasig, utan hon skulle promt visa på att KOLLA HÄR! och höll upp någon rinnande sörja
alltså, varför är glassmaskinen alltid trasig?!

idag har jag och gustav sovit sjuuukt länge, städat efter deras party och lagat pizza
hemmagjord pizza = bästa bakismaten ever!
nu ska jag äta vindruvor och vänta tills mammi kommer och hämtar mig
ännu en veckas vfu i motown väntar!

puss!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0