TISDAGEN DEN 19 OKTOBER

blir så trött på mig själv och min klantighet ibland
i lördags, när jag gått av bussen från Linköping och var framme i Motala så märker jag att en kille springer efter mig,och verkar ha gjort det ett tag, med ipoden i öronen hör jag såklart inget
"jag tror du glömde din väska på bussen!" klaaaaantigt, men vilken gullig kille! hade ju inte blivit en alls lika rolig kväll som det var utan väska, nycklar eller mobil liksom

och så i söndags, när jag kom hem och ska sätta på datorn så bah: FUNKAR DEN INTE! får panik och börjar typ tjuta sätter i laddaren i datorn men nej, inget händer, skickar iväg ett panik sms till Gustav (som förövrigt var i sthlm, vad skulle han kunnat göra liksom?haha)
Blir svinarg och fattar inte vilken otur jag kan ha, datorn sönder igen! NÄMEN OOJ DÅ AMANDA, bra att du kollar om sladden till laddaren är i innan du freakar out.
ahhh orkar inte.haha

nu ska jag diska, ikväll/natt ska jag jobbelijobba på HG

Skriv!
Postat av: Johanna

kan du sluta glömma väskan manada!! ;)

2010-10-20 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0