FREDAGEN DEN 29 OKTOBER 00.22

tror min dator is breaking up med mig. igen. orkar inte med detta on/off förhållande längre med dig, kära mini pc
tur att jag fyller år imorgon (lördag) då, och det enda jag önskat mig är datapengar.hihi

imorgon, fredag alltså, är jag leeedig. därför ligger jag uppe och kollar på SATC nu, kan ju sova hur länge som helst imorgon! älskar aiden, carries bästa BF genom hela serien typ. fast okej, Big är ändå Big

på tal om BFs, imorgon ska min bjuda mig på texas long horn. är väl ett rätt hypat ställe? eller? hoppas!!
sedan ska vi eventuellt quizza lite på HG, och på lördag kommer motown girls + my other girls + lite andra hit och dricker jello shots!:)
Och på onsdag nästa vecka ska jag ta med mig johanna och ellen till metropolen; ULLARED! haha. nej, det är inte ett skämt!

nu ska jag fortsätta mitt pubertala beteende; att vara uppe länge bara för jag kaaaan

:)
natti på er!

FÖRRESTEN! ang. bion. vi såg "himlen är oskyldig blå", och den var sååå bra. fick Upp till kamp vibbar. mitt bästa!

Skriv!
Postat av: karin

hörre du, antingen tar du bort dom där röda prickarna i bakgrunden eller så slutar jag läsa din blogg, fan blir ju helt knas av att försöka läsa ju:P

2010-10-31 @ 21:31:05
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0