FORTFARANDE INGEN JACKA....


kolla vad jag sitter här och pussar på! ännu en sak som gör hösten så bra - celementiner!(eller satsumas eller mandrariner, wahtevah!)
varende kiddo har ju med sig sånahär till fruktstunderna (kommer ni ihåg, hur mysiga?!) så nu är det minsann min tur att äta en!

idag kollade jag på vinterjacka IGEN, hittade ju en förra veckan, men den lämnade jag tillbaka ganska snart igen för jag insåg att hur snygg den än var så var den inte ett dugg varm
och så idag hittade jag en till snygg, men tror nog att jag skippar den med, utan foder och kort som den var
alltså, varför görs inga snygga vinterjackor?!


ikväll ska jag över till felicia och bjussa på mat och bli klippt.

puss


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0