25 OKTOBER

Okej, vi har fått ett facit på tentan skickat till oss?! Visar kanske på hur seriöst den var... jag tror nog jag klarade den! HOPPAS!
Fast vet ett fel jag gjorde, biiiig mistake alltså. Man skulle avstava bananläggning. alltså: BAN-AN-LÄGG-NING. Vad skrev jag? Jo, BANAN-ANLÄGGNING!HAHA! "vad är det för ord?!säkert ett dom tagit för att lura oss!HA!", tänkte jag, smaaaart.
jaaja, what so ever, imorgon är det full fart igen med rapportskrivning. typ det trååååkigste ever, jag hatar att skriva rapport då vi måste skriva minst en i varje jäkla kurs!

nu ska jag försöka få tag i Gussi, ska nog ge honom ett pris i sämsta människan att svara i sin mobil.

PUSS

Skriv!
Postat av: fillan

hahaha, banan-anläggning, dör lite!



PUSS på dig cracker banana. :*

2010-10-25 @ 22:03:14
Postat av: Ellen

Jag dör lite med :P

2010-10-26 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0