TORSDAG 18 NOVEMBER

kollar på oprah, dom pratar om mat och amerikanernas matvanor. dom gav precis tipset att äta fullkorn och grönsaker varje dag...hmmmm
ska straxt forstätta med dagens läsning, sedan kommer johanna över om någon timme för lite fikelifika och efter det väntar wooooork för mig

nästa vecka ska jag vara i Motala på VFU, ser fram emot det så himla mycket, träffa dom söta små kidsen igen!

har även fått ge upp planera på att bli blond på ett tag; insåg att om jag börjar avfärga/bleka det så kommer jag inte ha något hår kvar, det har blivit så sjukt tunnt :(
men istället kommer något annat spännande att hända med det, proooomise!




yada yada yada, tråkigaste inlägget ever, återgår till studenrandet istället!

igår förreseten, jag och gustav skulle mysa och äta scones och kolla på dexter; bara det att gustav varken äger 1.bregott eller någon annan form av bordsmargarin
2.osthyvel
så vi fick ha smör, alltså sånt man steker i *hehe*, och ca 1 cm tjocka ostskivor på sconsen
MEN det var faktiskt gott ändå, för vi hade marmelad och te och deeexter.



UPDAT!: nu pratar dom om Chipotle på Oprah! typ det enda nyttiga snabbmatsvalet i USA med organisk odlad mat osv osv. DÄRFÖR det var så gott! Chipotle är tydligen den snabbast växande matkedjan i Usa, hoppas det kommer till Swe snart. *säkert* Catta vet vad jag menar ;)

Skriv!
Postat av: Catharina

åh vad jag älskar chipotle<3

give meee!

2010-11-19 @ 12:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0