TISDAG





Ni vet känslan av att ha 100 saker och göra, men man vet inte riktigt var man ska börja, så det slutar med att man inte göra någonting? Exakt så känner jag nu.
Har tenta nästa torsdag, och em av böckerna har jag inte ens. Var på stadsbibblan idag för att låna den men såklart hade dom inte kommit in än, och är utlånande till den 8e = dagen innan tentan alltså.
Som tur är så fanns ett referensexempel i skolbibblan, men då innebär det att jag måste sitta imorgon efter grupparbetet och läsa tre kapitel där.
OK, visst, det funkar faktiskt... men nu är jag liksom som blockerad, vet inte riktigt vad jag ska börja med att läsa här hemma? Så börjar jag jobba på HG vid halv 6 med, vilket gör att jag känner mig ännu mer stressad.
När det bli såhär, när jag har saker i bakhuvudet som jag vet att man måste göra men inte gör, känner jag mig så dålig & som att jag ligger så långt efter alla andra. Och så får jag panik över att jag inte kommer klara tentan. Men nepp! Nu får jag sluta klaga och ta tag i någonting. Har ju faktiskt måndag, tisdag och onsdagen på mig nästa vecka att plugga.

PUSS


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0