TISDAG 16/11

hade den kanske obehagligaska drömmen ever inatt,
drömde att jag badade i någon slags dam/sjö och en krokodil bet av halva mitt vänstra ben?
och INGEN trodde på mig, skrek & skrek men mamma typ bara skrattade, tillslut tog vi bilen i till akuten, där en läkare inte alls trodde på mig "en krokodil?" sa han och kollade skeptiskt på mig
sen var han tvungen att ta några prover där krokodilen hade bitit, för att se om det verkligen var ett krokodilbett
kom tillbaka och sa något i stil med "den bakterien du har i såret är en väldig vanlig bakterie. vi kommer att operera men du kan få vänta upp till fyra timmar. och din nya fot kommer att bli lite A formad, väldigt klumpig."
det här sa han med ett FLIN på läpparna, han tyckte liksom att det var kul
och jag låg där och skrek och grät, vänta fyra timmar på operation med ett halft ben?
sommar var det ju med, och jag skulle åka och hälsa på gustav, men så kom jag ju på att jag inte skulle kunna göra det, fick panik över att trodde att han inte skulle vilja vara tillsamans med mig längre. så jag smsade honom och skrev att jag låg på akuten, med ett halvt ben. han ringde och ringde men jag ville inte svara för att jag skämdes.
heeeelt sickt. kanske inte låter så hemskt, men det var det! paniken över att ingen riktigt brydde sig, och så den där jäkla krokodilen. var helt darrig och gråtfärdig när jag vaknade.och lättad över att jag faktiskt hade två hela ben.

MEEEN, över till något roligare: nu har jag pluggat, och blivit enormt irriterad över när författaren bara vips! börjar använda sig av nya ord hela tiden i texten som man inte för något förklaring till innan så man måste googla för att fatta
så nu har jag gett upp och ska duscha

puss!

Skriv!
Postat av: Johanna

skrattade så jag dog nu!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 13:49:48
Postat av: gabriella

HAHA; Amandaaa, asäcklig dröm! Sorgligt liksom.

2010-11-16 @ 19:18:54
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0