SÖNDAG

mitt blogghumör dog tydligen ut ganska snabbt
den här helgen har verkligen varit lugn, lugn och lugn. rätt så skönt men samtidigt lite ångestfylld eftersom man lätt känner sig ganska tråkig
fast vadå, man ska väl inte behöva känna sig tråkig så fort man inte festar en helg?
NEPP, den känslan tänker jag släppa nu!

både igår och idag har jag börjat med en timmes promenad, fått med mig gustav också, något som jag kanske borde införa som en daily basis?

igår var det matlagning och skräckfilm, idag blir det nog lite tvspel, lite plugg och lite tvhäng för min del

SOLONG!

Skriv!
Postat av: big moma g

jaa, ska till linkan!:) då ska jag berätta lite. om du hinner ses?

2010-11-08 @ 11:22:19
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0