SNÖ!

i skrivande stund är linköping ett enda stort vinterlandskap, täck av ett vitt täcke!
ohh så poetiskt, det är nog för vi håller på med dikter in der schule nu! (ser du johni, lite tyska kan jag med!)

på tal om skolan: var där från klockan 10-17 idag. var mörkt när jag åkte hem. senast jag var i skolan så länge?: ett år sedan typ!
mycket konstig dag i skolan, jag skulle gå och köpa fika i keycafeterian och beklagade mig över att jag tyckte att det var lite pinsamt att handla, eftersom det känns som att jag jämt&ständigt springer i den där jäkla kiosen och köper en massa

tillbaka fick jag bara hån: som om dom skulle känna igen mig mera än någon annan?!HA!går ju typ ett par tusen på universitetet liksom..
meeeen så hände det, jag stod näst längst fram i kön med min smoothie och frågar killen bakom mig, som också skulle köpa en sådan, om man får sugrör till? DÅ säger tjejer i kassan (nu står jag längst fram i kön): Dom får du ta där,bakom dig! Det borde du väl veta, du har ju gått här ett tag nu!
....
haha!trodde jag skulle dö!

och sen när jag skulle cykla hem bah, några som badar badtunna vid Kårallen: jahaaa okej!
undrar lite över hur det gått till? hur har dom fått dit den där jättestora badtunnan? och var det värt det, för det måste ju varit en himla massa besvär, bara för att göra reklam för någon fest?

nu måste jag kila, jag och gurra ska på ParanormalActicity 2!


Skriv!
Postat av: gabriella

DIE schule amanda!

2010-11-10 @ 20:02:03
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja amanda DIE annars är jag ganska imponerad ;) haha

2010-11-10 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0