river en vacker dröm

vilken bra bra fredag det varit hittills! tänkte visst skriva lördag. men visst är det fredag?
såg på tyra show, top model och oprah hela förmiddagen hos gustav, sedan kom mami och hämtade upp mig så åkte vi till stan och åt lunch på fräcka fröken och strosade lite på stan
och nu sitter jag här hemma, ska möta upp johanna och ellen halv 7 utanför hemköp så ska vi handla lite mat som vi sedan ska avnjuta framför idol
LOVLIIII

ÄLSKAR såna helger då man bara inte känner för att dricka minsta lilla droppe alkohol, är inte ett dugg avis på folk som ska ut på galej ikväll. detta är alltså inte ironiskt, känner att jag drack för 2 helger förra lördagen

förresten undrar jag hur mina kurshandledare tänker?! skickar ut ett mejl där dom skriver att DOM FLESTA klarat tentan, men sen bah? HALLÅ? vad fick jag då? nehe ne, såklart ska ni dra ut ytterligare lite på att ge oss resultatet
men bra, skicka utt ett mejl där ni skriver att ni rättat dom iallafall, men strunta i att skicka med resultat.
MORR

btw! tatoo coming up next week?!

Skriv!
Postat av: karin

hehe mycket bättre:)

2010-11-05 @ 18:31:22
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0