ONSDAG

Är fortfarande sjukis, dock på bättrningsvägen, är jobbigare än vad jag kommer ihåg att vara sjuk!
tack gode gud för panodil!!


senare idag ska jag till Felicia och göra någonting åt mitt hår, ska bli very exciting. tycker att det är så gulligt att Fillan är nästan mer uppspelt ångående det här än vad jag är, hihi :)

är ju btw världens snökaos här, igår kväll när jag skulle åka med bussen från Lkpg till Motala fick bussen STANNA flera gånger mitt på vägen för att inte köra av, typ. var läskigt. alla i hela bussen var typ helt nervösa & vissa gick fram till busschauffören och tackade för att vi levde, gulli!

PUSS

Skriv!
Postat av: bibi

BIIIIILD på nyhåre tack!!

2010-11-25 @ 20:27:05
URL: http://bibss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0