MONDAY

har ju fått lite kritik angående min sämsta uppdatering här i bloggen dåva, bäst att sätta igång igen! tänkte jag. vill ju inte förlora alla kära läsare...hehehe

är typ supertrött, klockan 6 imorse vaknade jag och var kissnödig, då var det ju kört, skulle ju ändå upp om 45 min
jag är som ett barn, vaknar typ alltid kissnödig? förstååår inte

nu ska jag snart gå och lägga mig iallafall, ska se sista avsnittet av dexter seson 1. loooves it


imorgon ska jag 1.plugga 2. fika med erika&gabbie 3.gå på sittning 4.kolla på dexter och pussa på min BF


Skriv!
Postat av: gabriella

yeees!



ps. vaknar alltid också & är kissnödig.



/hälsningar gabriella 5 år.

2010-11-15 @ 23:42:12
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0