MÅNDAG 12.20

det äckligaste med att diska är ju när man måste ta upp gamla matrester som ligger där och äcklar sig, måste typ blunda för att inte skräkas

har gått fram och tillbaka till uni och köpt kurskompendie, hurtigt av mig!
så nu ska jag slå mig ner och läsa i någon timme - sedan ska jag belöna mig med super mario! är på vattenvärld just nu, hate it! små fiskjävlar som hoppar upp överallt!

felicia, du ska btw få lite mer hårbilder av mig nu:



jag vet att det är helt okej töntigt att jag lägger upp bilder på olsen twinsen, men håret hallå!? ge miig

Skriv!
Postat av: Johanna

Älskar att du anv skräkas ;) hahahahah

2010-11-08 @ 21:07:08
Postat av: fillan

finaste håren ever!! både du och jag ska ha sådana hår tycker jag, så blir vi östergötlands olsen twins...funkar eller hur haha

2010-11-09 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0