20.07

är klar med mitt reportage, sjukt nöjd då det är något jag haft lite ont i magen över att jag aldrig gjorde klart det
dock ska ju såklart Office krångla och fucka up hela layouten och flytta runt på bilder så får nog låna någon annans dator en sväng imorgon och rätta till det i Word


gjorde ju ungspannkis förut, med bacon + lök i. sjuukt gott. ska nog göra raggisar någon dag snart med. gooodaste maten ever!(johanna som påverkat mig månne?)


btw, igår i ullared köpte jag typ en 10 pack med tändsticksaskar och nu ikväll när jag skulle mysa te't och tända lite ljus så är visst tändstickorna borta!? är helt säker på att jag la dom i byrålådan, SAMMA byrålåda som jag alltid brukar lägga mina kamerasladdas (som nu är borta dom med ju!) i. bor det kanske någon liten tjuv i lådan?

nu ska jag ta bussen in  till staden och bli lite äcklad. av filmen alltså.


Skriv!
Postat av: Johanna

hoppas du inte lagt min kamerasladd i den där uppätar-lådan! ;)

2010-11-05 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0