trejde gången gillt?

dagens TREDJE inlägg
märks kanske att jag umgås med mig själv idag?hehe
fast jag och johanna var ju faktiskt och fikade hos mathias förut, fin lägenhet och fina människor
är sjukt sugen på en egen lägenhten dock!!!få inreda med MINA grejer, börjar sakna alla mina egna möbler nu faktiskt... tycker det är sjukt jobbigt att jag inte verkar få någon lägenhet, i 10 dagar kommer jag vara "bostadslös"
innan jag flyttar hem till mami över sommaren
folk är jättesnälla och erbjuder sig att jag får bo hos dom, vilket det antagligen måste bli, men det känns så himla påträngade och jobbigt

nu ska jag äta kvällsmat, stekt falukorv och makkisar, samma som jag åt till lunch, fancy va?
imorgon blir det kanske korvstroganoff.. det är stor variation nu
sen ska jag P L U G G A *yey*

saknar gustav med, varför är jag en sån himla fjant?

BYE-E

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0