stress, stress, stress

just nu känns det som att hela mitt liv är upp och ner
ingeting är som det ska, jag har massa saker att göra, så mycket att jag inte vet var jag ska börja
imorgon flyttar jag till pappa, vad har jag packat? EN låda
har inte ens några flyttkartonger, måste gå ner och köpa, tar jag tag i mig själv? nej
kommer behöva slänga sjukt mycket grejer, vill jag det? nej
kommer behöva leva med alla mina tillhörigheter i väskor och kartonger fram till typ augusti/september då jag FÖRHOPPNINGSVIS fått en lägenhten
vet liksom inte hur jag ska göra med alla mina saker? var ska jag ha dom?
har tenta på måndag, kan inte plugga för jag bara tänker på hur allt ska bli hela tiden, och känns som om att jag redan läst bara försvunnit ur huvudet
har en lägenheten i motala att städa ut tills i helgen, när ska jag hinna åka in dit? har inte ens någon damsugare i den lägentehen

tro mig, det ÄR jobbigare än det kanske låter som
ska lägga mig ner o tjuta nu, sen kanske, ta tag i något

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0