So tell me when you hear my heart stop

http://www.youtube.com/watch?v=SlpohLVdqjY&feature=player_embedded
*snor från johni*


det är så himla skönt väder ute!!klockan är liksom 21.50 och jag ligger i mitt rum med balkongdörren på vid gavel!
tror man kan säga att det är sommar nu.. fast kanske inte? Imorgon kan det ju likagärna snöa

idag har jag varit i motown och städat ur min gamla lägenhet, hittade bland annat lite kläder som jag glömt bort, vissa helt oanvända!och ett gamalt favvolinne *MMMMM*

imorgon står grillning, inflyttningsfest och billie the vision på schemat, kommer bli aweeesome!
nu ska jag börja sortera mina kläder här hemma i linkan, i veckan flyttar jag!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0