Lost and Found



sådär, då var det gjort, nu bor jag alltså "hemma" igen
och jag kan faktiskt se fler fördelar med det! finns alltid god frukost och kaffe hemma, det är städat och fint, har ett bra, välfungerande internet! så det känns inte så illa ändå
fick dock en mindre chock imorse när jag såg att jag fått ett mail från studentbostäder om erbjudande om en lghet! synd bara att den var på 25 kvm och möblerad, big no no
men ser ut som det släpper nu med studentlägenheter!

igår hade jag fullt upp, med att springa på ikea, flytta och att måla spader ess på ett lakarn, ska som sagt på kravall imorgon med tema spel, och mathias kom på den genialiska iden att vi ska vara en kortlek

nu ska jag plugga och läsa på om bedömningssystem i någon timme, sedan iväg till skolan för det sista seminariumet innan tentisen och ikväll blir det SATC 2!!

*puss*

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0