:(

har fortfarande ingen lägenheten. det gör mig så ledsen!den 28 maj flyttar jag liksom, kul amanda,kul att du kommer få flytta runt på dina grejer
:'(

sista dagen på praktiken idag med, kändes så tråkigt att lämna klassen
samtidigt som det känns bra, för jag är så himla himla säker på att jag verkligen vill bli lärare
vilket borde ge mig enormt mycket studiemotivation, men det gör det inte, har spärrtenta den 31 maj men orkar knappt öppna böckerna
ÅHHHH

en till dålig sak är att vi inte har fått tag på kravall biljetter till utekravallen som är ikväll, hela liu ska typ gå men inte vi
KUUUUL
känner att jag bara blir på sämre och sämre humör nu så,
godbyes!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0