Alla dansar, och jag tänker: Var är du ikväll? Är du också själv?

det är så mycket som händer nu,
idag köptes det biljetter till Billie the Vision till på fredag och till Sommar-X kravallen den 4e juni

på 2 veckor ska jag hinna flytta från TVÅ lägenheter i stort sett, bestämma någonstans att bo, skriva tenta, gå på billie, gå på kravall, gå på bio, gå på 6party
TUR för mig att det i stort sett bara är roliga saker som händer!!
borde egentligen ha suttit inne och pluggat stenhårt hela dagen idag, har jag gjort det? nej.. var är min själv disciplin?

btw, håll tummarna för mig, har eventuellt en lägenhet på spåren!!

NU ska jag sätta igång med plugget....

Skriv!
Postat av: johanna

yeyeyeyyeye vi lever farligt nu men så jälla gött!!!!

2010-05-20 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0