13 maj



seriöst, den är den 13 maj och det är grått, regnigt och kallt ute
det är ju nu det ska vara VÅR, kommer aldrig bli någon vår mer typ

idag gick jag upp klockan halv 9 och satte igång först tvättmaskinen, var ju ett tag sen jag tvätta *hehe*
är ju aldrig hemma tillräckligt långa stunder för att hinna med tvättstugan

den 31 maj har vi tenta, känns som om jag inte kan ett dugg,tur att jag ska sitta och plugga till klockan 14 idag då!
sedan ska jag och johni åka och hälsa på i min f.ds mathews nya crib!

johanna och jag har förresten börjat videoblogga, eller jag filmar johanna, vi satsar på att bli riktigt kända så gå inte på hennes blogg (ewajohannacharlotta.devote.se ) och checka!! kommer kanske upp en nya idag där mathias får vara gästartist, vem vet?

nu ska jag hämta tvättisen!
puss

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0