sjung om studentens lyckliga dar

idag är det studenten här i linkan, fällde allt en tår förut när jag gick igenom stan,kunde inte annat än le och skratta mot dom, och fälla en tår då... blev helt sentimental
finns det något finare än studenter?( kanske bebisar och kattungar...)

varit på jobbmöte i motala mellan klockan 10 och 12 idag, det ska bli så kul att få jobba i sommar känner jag ett + i kanten är ju det ju också att få jobba på världens härligaste jobb, har sån tur som fått jobba där flera sommrar i rad!

men nu är jag tillbaka här i lkpg, kom hem preciiiis lagom till 90210, och ikväll blir det bowling!

puss

Skriv!
Postat av: johanna

jag ska rocka ikväll!

2010-06-11 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0