Something 'bout the way the hair falls in your face

har haft lite fullt upp sen jag anlände till Motala
i tisdags var vi ju på Liseberg, på något sätt lyckades jag vinna 2 kg Marabou choklad, jag som typ max vunnit 25 kr på en trisslott stod och hoppade av glädje

i onsdags var jag och kollade på en studentlägenhet i Linköping, allt var perfa förutom att ett stort träd skymmer hela fönster, typ. Känns lite som att jag måste ta den nu när jag fått väl får erbjudande om en lägenhet (och en stor en också, 30 kvm, inte alla studenter som får bo så stort!!), har tills imorgonbitti kl 8 på mig att fundera iallafall

igår vaknade jag på bästa sättet, ett mms ändå från NY. Sedan fick jag hoppa in och jobba extra 14-21.30, vilket passade utmärkt eftersom jag ändå bara blir rastlös av att gå hemma och inte göra någonting när typ alla andra jobbar. Efter jobbet blev jag upphämtad av Felicia,Erika och Catta och det var det bääästa på länge,att få träffa mina fina Motown girls!!

Påtal om jobb, ska även hoppa in och jobba extra lördag - sönadg, sååå gött! Visst känns det lite tråkigt att det typ alltid är på helgen man får hoppa in, men just nu känner jag att jag är så pengasugen att det inte gör mig något
Men idag är det fredag och jobbfritt,istället ska jag träffa tjejerna över lunch kl 12 och sedan får vi se vad vi hittar på för något!

Btw, fick U på skit-tentan, lite som jag förutspått, men det stör mig inte såå fasligt mycket ändå, har ju bara mig själv att skylla, eller hur?
och btw två, när får man skattepengarna?!Hallå?!

Byeeeee

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0