från och med du



typ såhär mår jag idag, eller mådde iallafall, vaknade klockan 06 imorse och mådde s k i t!
är förmodlingen en härlig kombo av gräspollen och förkylning som drabbat mig! om det är gräspollen, eller någon annan form av allergi, så har jag alltså gått och blivit allergisk
KUL, har aldrig varit allergisk mot något i hela mitt 20åringa liv

dom senaste två dagarna har jag haft turen att vara ledig, och ännu mer tur är att det varit sol så jag kunnat legat på stranden! loves it
idag ska jag dock inte ligga på playan, utan jag och catta ska ner på stan och införskaffa oss lite rosé till morgondagen
är ju som alla vet midsommar imorgon, planerna är väldigt flyktiga ännu men det ordnar nog upp sig, jobbar ju ett härligt långt pass lör-sön med sen så atteeee

BTW! har ju varit upprörd över detta mysterium med mina skattepengar, ringde skatteverket och var arg idag, dom säger att pengarna satts in över två veckor sen
detta gjorde att jag blev ännu mer arg, härjade på mamma om att pengarna säkert hamnat på fel konto och att detär tyyypiskt att något sånt händer mig
men dumma lilla jag, om jag ändå hade kikat på mitt SPARkonto för två veckor sedan så hade jag sett att pengarna fint satts in
men nu är det mysteriumet löst iallafall och jag kan vara happy happy

ska sola på balkongen en halvtimma till och typ smälta bort inna jag ska träffa Catten.
Puss!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0