90210




håller på och laddar ner fyra säsonger av min nya favvoserie:beverly hills nu, ska bli härligt o ha nåt och se på i sommar när jag jobbar jouren
idag gjorde johanna slag i saken och skapade gruppen "tystnaden som uppstår när någon ska opponera på Amanda, Ellen  & Johannas PA-arbete"... var roligt tills en av dom som ska opponera kommenterade "vi får väl se;)"
kommer bli sååå sågade på torsdag!


Igår anlände Cäthiebäthie hem till Sverige, kan inte förstår att det var i november hon åkte, tiden har gått så snabbt... känns på ett sätt som att tiden stått stilla. Men nu är hon iallafall hemma, och det är huur bra som helst!

Nu ska jag äta sedan försöka tigga skjuts till Gustav.

PS.Erris, om du läser detta, såg where the wild things are igår och åhhhh vad jag gillade den!vill ha en vilding (en som inte är tjurig) DS.
puss!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0