the sims VS super mario wii

blev visst inte så himla mycket mat handlat idag ändå, hittade två tishor som det var mycket roligare att lägga pengarna på
det handlar om prioritering!
nu är jag ju destovärre broke, men ja,ja

spelkväll här i kollektivet ikväll, supermario för johanna&mathias del och the sims för min del (lite plugg har vi faktiskt hunnit med också!)

dom är så himla seriösa
Johanna: Sätter mig på golvet istället...
Mathias: JA!Det går mycket bättre o spela där...gör man det lätt så är det lätt!man hör ju det...



måste spela nu, går skitbra för mitt lebbpar!

Skriv!
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHHA vi är sjuka ;) å ikväll kör vi igen!!!

2010-01-06 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0