00.36

jag,johanna och mathias har umgåts med varandra sen i söndags, 4 dagar i rad.
Johanna har i pricip bara varit hemma för att duscha och sova, inatt ska hon tillochmed sova här, hon hann inte ta sista bussen hem eftersom mario spelandet tar upp för mycket tid
jag klagar inte, så länge johanna är här har jag möjlighet att spela the sims(...enda anledningen till att jag vill att du ska vara här johanna)



idag har vi, förutom pluggat och spelat the sims eller super mario, sett på I taket lyser stjärnorna och Public enemies
efter i taket lyser stjärnorna satt vi alla tre och tjöt, mot slutet av Public enemies tog jag upp datorn för lite the sims...

imorn ska vi till bibblan, pluggtime!

Skriv!
Postat av: Johanna

alla var helt förstörda efter filmen!!!

2010-01-07 @ 01:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0