the opposite of hallelujah


*zöta roomisar*

är hos johannisen, hon har uppvisat sina culinariska färdigheter genom att bjuda på mig raggmunk och bacon, och jag måste säga att hennes raggmunkar var faktiskt godare än mina!
nu kommer johanna bli proud mama
ska kolla på vem vet mest, dricka kaffe och plugga lite nu

i mars även vårat lilla gang gå på kravall, vi dissade ju av någon anledning (mig?) kravalentin, som varit det stora samtalsämnet under heeeela dagen för alla utom oss i skolan, så nu ska vi ta igen det och minsann köa till suntrip!
till min glädje kommer fibes, oh fibes spela!

har börjat räkna till Usa på riktigt nu, ska bli så kul att åka iväg med mina härliga motown tjejer och hälsar på underbara Catta, kommer bli bäst!!

Skriv!
Postat av: CatharIna

Ja,snart är ni hos mig! Vad roligt vi kommer att ha amanda :) Jag saknar dig massor.

2010-02-15 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0