I follwed for so long

Är hos johanna och sitter såklart på facebook (det är ju därför jag är kompis med henne), fröken Nilsson herself sitter bredvid och grejar med sin nya TOUCH mobil (mycket viktigt att skriva ut detta)
för en sekund sedan fick hon ett samtal av sin pappa, det lät såhär
Johanna: Hej!
Här kan vi anta att hennes pappa frågade något i stil med "vad gör du?", för hon svarade "ne, pratar i min nya mobil...."
haha, dör!så nöjd

ikväll ska vi INTE gå till Hg, måste stanna inne och ta hand om oss

Skriv!
Postat av: fillan

jag ska ta hand om er i mina tankar, hihi:)

och imorrn är du min att ta hand om på hemmaplan i motown!



pusselipussnuss

2010-02-05 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0