MER PLUGG

Klockan är 10 i 10 och jag sitter faktiskt här och pluggat och har gjort sedan klockan 9. SCORE!
vaknade klockan 7 idag, vad händer där liksom? Vet inte sist jag vaknade så tidigt av mig själv, men skönt, dagarna blir ju lite längre.

Ska väl plugga fram till det är lunchtime, sedan ska jag nog unna mig lite tv/en nap. För ikväll ska jag göra något jag aldrig trodde om mig själv: ska ta mig till bibblan och sitta där och läsa! Ja, ikväll! Har lite texter jag måste läsa, som jag inte känner för o köpa såhär i slutet av kursen, och dom finns endast som kursreferens = störst chans att ingen annan sitter där och läser på kvällen!


Snöar gör det ju med, såklart. Har nog gjort det vareviga dag i..två veckor nu? Men inte mig emot!


Skriv!
Postat av: gabriella

amanda, cyklar du fortfarande?

2010-12-07 @ 19:00:24
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0