KRÅNGEL

ALLT som beror skolan just nu bara krånglar. orkar inte, känner ärligt talat just nu för att ta studieuppehåll & börja jobba
Ganska ovärt att sånt tjafs ska få en att känna så?

Men antar att jag inte har tid att fokusera på sådant nu, utan på tentan som jag har imorgon. Ska gå till bibblan nu & bara hoppas på att boken jag behöver finns där idag, igår var den tydligen på vift i några timmar. Säkert någon tönt som gömt den någonstans. Annars får jag gå & köpa den, men är så rädd för att den inte ska finnas i bokhandeln?! Såg i hanapees blogg att hon hade det problemet....


Skriv!
Postat av: gabriella

älskar hannapee!

amanda, jag blir ju inte lite chockad om cykeln liksom! haha. tänker alltid på dig när jag ser någon cykla omkring i snöovädret:P

2010-12-08 @ 11:43:09
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0