KLAGANDE

Ett stort minus med att plugga vid Linköpings universitet är hur svårt det är att få tag på människorna som jobbar där. I måndags förra veckan fick jag ett mail angående att jag måste göra klart en uppgift i förra årets kurs innan år 2010 år slut, då det är sista gången denna kurs ges. Fick lite panik , med tanke på två tentor to come, så jag mailade en av de de personerna det stod att man skulle maila = kursansvarig, direkt.
Fick jag något svar under förra veckan? Nope.
Så mailade jag de två andra kursansvariga, och oj! jag fick visst svar direkt. Men hon skickade bara vidare mitt mail till ytterligare någon (tydligen) ansvarsmänniska. Detta var i måndags - har jag fått svar på det mailet då? Såklart inte! Så idag skickade jag ytterligare ett mail till den där nya personen och frågade exakt vad jag skulle göra för att kunna avsluta kursen. SÅ IRRITERANDE! Jag vet att jag endast har en enda liten fjuttig skrivuppgift kvar - men kan jag bara få den beskriven för mig?! Gärna innan den 24e december, TACK!
Ingår det ändå inte i dessa personers arbets uppgifter att svara på mail? Det här gör mig så sur och ja, ännu mer stressad.

BLÄ! Vilken bitter tjej jag blev helt plötsligt. Ska bara skriva en klagosak till: min hals + hosta är verkligen pain in the ass.

Så, nu ska jag vara lite gladare. I helgen ska jag till Sthlm och shoppa, något att se fram imot iallafall.
:)
Nu ska jag återgå till artikelläsandet. BYE!

Skriv!
Postat av: ron

Har samma problem här nere kan jag ju säga. ligger lite i krig med min kursansvariga!

2010-12-01 @ 15:21:42
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0