FUUUCK

har varit väldigt mycket klagande i skolan här på senaste tiden, JAG VET! men just nu går allt ärligt talat skit för mig. i skolan.
om jag inte klarar min tenta jag har den 14e januari så får jag inte börja termin 4. detta fattade jag IDAG, har alltid trott det var år 3. skit skit skit.
eftersom allting går emot mig gällande skolan just nu är det kanske inte meningen att jag ska bli lärare?
orkar inte tänka mer
vill bara få tentan imorgon gjord
.....för att börja en ny, härlig kurs på fredag!! Y E Y


Skriv!
Postat av: bibi

i know the feeling! jag fick inte börja termin 3 för att jag inte klarade en tenta på termin 1. så nu står jag utan csn-pengar, jobbar heltid och försöker plugga ikapp. HATA SKOLA!!!!!!!!!!!

2010-12-08 @ 23:13:21
URL: http://bibss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0