ÅRET SOM GÅTT;

JANUARI:

mycket bibliotekshäng med Johanna & Mathias, gjorde jobbigaste hemtentan ever. Mycket häng hos mig + Mathew roomie, tv spel & the sims. Jag var sjukt fattig & gick från blond till brunhårig. Mycket HG med förfest hos Johanna. Upp & ner med lovelife I guess, men överlevde ju det med.


FEBRUARI:

Ganska hemsk månad som jag mist, men ändå kul. Mycket häng med Ellen + Johanna och Grabbarna.Längtade till USA. Bodde typ hos Johanna.



MARS:

Var i USA med tjejerna och hälsade på Catti. Mådde bäst. Allt började bli bra med Gustav med, och klarade på något sätt en tenta jag inte pluggat till alls.


APRIL:

Det började bli vår, fast ändå inte. Var fattig, letade lägenhet & mådde bra.


MAJ:

Härlig månad. Pluggade, hängde mycket hos Johanna & Gustav.



NEJ ORKAR FAKTISKT INTE MER.DÅLIGT VA?


Skriv!
Postat av: johanna

sämst äruuu nu!

2010-12-31 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0