söndag

Hemma från helgens äventyr i sthlm, supertrött men glad
stolt över mig själv, det enda jag köpte under hela resan var en lunch alá 90 kr!
kan komma att bli en bra månad ekonomiskt, 2 veckors VFU väntar och då ska jag bosätta mig hemma hos mamma i motala
kan lika gärna följa upp det här jag börjat med att köpa billig mat: okej, en lunch för 90 kronor är INTE billigt
men till middag idag (+ två matlådor) handlade jag grejer för endast 45 kronor! och köpte jag bröd också! BILLIGTTTT

imorgon är det alltså vfu dags
ska vara i en klass två, tror det kommer bli suuuuper, men imorgon måste jag gå upp kl 6 = döden

kommer sakna alla människor jag är van vid att träffa varje dag här i linkanpinkan men imorgon får jag träffa mina hjärtan erika och felicia!


PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0